ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی سازمان امور مالیاتی با کد ملی
جهت مشاوره در زمینه سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی
از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی سازمان امور مالیاتی ابتدا باید وارد سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی به آدرس my.tax.gov.ir شوید تا به کارتابل ابلاغیه الکترونیکی دسترسی داشته باشید. در گذشته ابلاغیه های مالیاتی به صورت فیزیکی به آدرس شخص ارسال می شده است که با پیشرفت تکنولوژی ابلاغیه های الکترونیکی در کمترین زمان ممکن ارسال می شود. برای دریافت ابلاغیه نیاز است تا وارد سایت my.tax.gov.ir شوید و درخواست دریافت ابلاغیه را تایید نمایید. در این نوشته شما را با فعال کردن ابلاغیه آشنا کرده ایم.
ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی my.tax.gov.ir
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی my.tax.gov.ir می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی کلیک کنید
راهنمای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی با کد ملی
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی ابتدا وارد سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی my.tax.gov.ir شوید برای این منظور به دو روش می توانید اقدام نمایید. روش اول که با استفاده از شماره ملی / شناسه ملی / شماره فراگیر و کلمه عبور می باشد که مطابق تصویر زیر می توانید وارد درگاه ملی مالیاتی شوید. روش دوم استفاده از پنجره دولت می باشد که برای این منظور می توانید بر روی گزینه ورود از طریق دولت من ویژه حقیقی و یا حقوقی اقدام کنید.
اگر گزینه ورود از طریق دولت من را انتخاب کرده اید صفحه ای مانند تصویر زیر ظاهر خواهد شد که تنها با وارد کردن تلفن همراه که به نام خود شماست برای شما پیامکی حاوی کد تایید ارسال خواهد شد که باید در کادر تعیین شده وارد نمایید.
بعد از ورود به سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی my.tax.gov.ir مطابق تصویر زیر در داشبورد مالیاتی شما در سه بخش کارتابل ابلاغ الکترونیکی در دسترس می باشد که با فلش نمایش داده ایم با کلیک بر روی هر کدام از آن ها درخواست استفاده از خدمات الکترونیکی ابلاغ برای شما بعد از تایید فعال خواهد شد.
بعد از کلیک بر روی گزینه کارتابل ابلاغ الکترونیکی صفحه زیر ظاهر خواهد شد که بعد از فعال کردن گزینه تایید و کلیک بر روی دکمه تایید اطلاعات و درخواست ابلاغ الکترونیکی برای شما فعال خواهد شد.
سوالات متداول
برای دریافت ابلاغ الکترونیکی مالیاتی آیا نیاز به درخواست وجود دارد؟
با توجه به توضیحات متن این مقاله شما بعد از تایید و پذیرش قوانین می توانید ابلاغ الکترونیک مالیات را دریافت نمایید.
چگونه می توان به سامانه ابلاغ الکترونیک مالیاتی دسترسی داشت؟
برای دسترسی به سامانه ابلاغ الکترونیک مالیاتی ابتدا باید وارد سامانه خدمات الکترونیکی امور مالیاتی my.tax.gov.ir شوید و مطابق توضیحات این مقاله به کارتابل ابلاغ الکترونیک دسترسی پیدا کنید.
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیکی به چه اطلاعاتی نیاز می باشد؟
برای ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک مالیات روش اول استفاده از کد ملی / شناسه ملی / شماره فراگیر و کلمه عبور می باشد. روش دوم ورود استفاده از پنجره هوشمند دولت می باشد که برای ورود تنها وارد کردن شماره تلفن همراهی که به نام خود شماست کافیست.
جهت مشاوره در زمینه سامانه ابلاغ الکترونیکی مالیاتی
از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل