سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت shekayat.ihio.gov.ir
جهت مشاوره در زمینه سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت shekayat.ihio.gov.ir
از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
برای ثبت شکایت در زمینه بیمه سلامت باید به سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه نمایید. در این سایت امکان ثبت شکایت برای بیمه شدگان، پزشکان و دفاتر پیشخوان دولت فراهم شده است. با توجه به اینکه همواره انتقاد و شکایات موجب بهتر شدن خدمات می شود این سایت در جهت رضایتمندی مشتریان راه اندازی شده است. در این نوشته شما را با این سامانه آشنا کرده ایم.
ورود به سایت پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت shekayat.ihio.gov.ir
برای ورود به سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت shekayat.ihio.gov.ir می توانید بر ری لینک زیر کلیک کنید.
برای ورود به سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت کلیک کنید
نحوه ثبت شکایت در سامانه
برای ثبت شکایت ابتدا باید به سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir مراجعه نمایید. در این سایت امکان ثبت شکایت برای بیمه شدگان، پزشکان و موسسات تشخیصی درمانی و دفاتر پیشخوان دولت وجود دارد. بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید.
برای مثال ما بر روی گزینه بیمه شدگان کلیک کردیم که مطابق تصویر زیر باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و منتظر کد تایید که برای شما پیام خواهد شد بمانید.
بعد از دریافت کد تایید آن را در کادر زیر وارد کنید.
برای ثبت شکایت ابتدا باید اطلاعات خود که شامل نام و نام خانوادگی و کد ملی می باشد را وارد کنید.
در مرحله بعد اطلاعات شکایت که شامل نوع شکایت، موضوع شکایت، بخش/واحد، صندوق بیمه، استان و شهرستان محل دریافت خدمت، نام مکان دریافت خدمت و شرح شکایت خود را وارد کنید. در صورتی که شکایت شما شامل فایل پیوست می باشد می توانید آن را نیز در بخش تعیین شده آپلود کنید.
جهت مشاوره در زمینه سامانه پاسخگویی به شکایات بیمه سلامت shekayat.ihio.gov.ir
از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید
پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل